Šiame puslapyje rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus.
Jeigu nepavyksta rasti atsakymo, skambinkite telefonu:
8-612 60001, 8-45 433569 arba rašykite el. paštu info@keramikams.lt

KAIP ATSISKAITYTI UŽ PREKES?

El.parduotuvėje Keramikams.lt galima pasirinkti šiuos mokėjimo būdus:

  1. PaySera (Banko kortele, banko pavedimu ar kitais būdais);
  2. Sąskaita išankstiniam apmokėjimui;
  3. Kurjeriui grynais gavus prekes, COD;
  4. PayPal;
  5. Mokilizingas

-  Perkant mūsų parduotuvėje Panevėžyje už prekes galima sumokėti grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele.

 

 

PER KIEK LAIKO GALIMA APMOKĖTI IŠANKSTINĘ SĄSKAITĄ IR KAS ATSITINKA, JEIGU NEAPMOKAMA LAIKU?

-  Sąskaitą apmokėti galima per 3 (tris) darbo dienas banko pavedimu. Jeigu sąskaita neapmokama per 3 (tris) darbo dienas, Jūsų užsakymas yra anuliuojamas be perspėjimo. 

 

AR UŽSAKYMAMS YRA TAIKOMI PAPILDOMI MOKESČIAI?

- Taip. Jeigu užsisakote prekių už mažesnę negu 30€ sumą, jūsų užsakymui taikomas mažo užsakymo mokestis 3.00€ (su PVM).

 

PER KIEK LAIKO GALIMA TIKĖTIS GAUTI PREKĘ, KURIOS NĖRA SANDĖLYJE? 

-  Tai priklauso nuo to, kokia prekė Jums reikalinga. Šiuo klausimu siūlome skambinti mums telefonu 8-612 60001, 8-45 433569 arba rašyti el. paštu info@keramikams.lt

 

KIEK LAIKO TRUNKA PREKIŲ PRISTATYMAS LIETUVOJE?

- Tai priklauso nuo pasirinkto prekių pristatymo būdo. Apie tai plačiau rasite čia: PREKIŲ PRISTATYMAS

KAIP ELGTIS KAI PRISTATYTA PREKĖ YRA PAŽEISTA?

- Į namus pristatytos prekės kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi pažeidimų, apie tai praneškite prekes atvežusiam kurjeriui;
- Siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildykite siuntos pažeidimų/patikrinimo aktą;
- Patikrinkite siuntos viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus papildomai užfiksuokite nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos sklandesnei prekių grąžinimo procedūrai;
- Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia;
- Jei priimate prekes ir pasirašote dokumentus, laikoma, kad prekės pristatytos tvarkingai.

KOKIOS PREKĖS NĖRA SIUNČIAMOS KURJERIU IR KODĖL?

-  Kurjeriu mes nesiunčiame krosnies plokščių, nes jos gali sulūžti. Plokštes paprastai atvežame mūsų įmonės transportu arba jas galite įsigyti mūsų parduotuvėje Jūs patys.

-  Žiemos metu, esant minusinei temperatūrai nesiunčiame molio masių, skystų, paruoštų darbui glazūrų bei kitų skystų medžiagų, kurios gali sušalti.

 

AR PREKĖS YRA SIUNČIAMOS Į VISAS PASAULIO ŠALIS?

-  Taip, prekes visada siunčiame ten, kur Jums reikia.

KOKS YRA PARDUOTUVĖS DARBO LAIKAS?

-  Parduotuvės Panevėžyje darbo laikas: I - V 8:00 - 17:00, pietų pertrauka: 12:00 - 13:00.

-  E-parduotuvėje www.keramikams.lt prekes galite užsisakyti visą parą Jums patogiu laiku.